Mobila la comanda…

Mda, e frumos sa iti faci mobila la comanda. Stai cateva zile / saptamani, te gandesti, analizezi, te uiti la pereti, iti vin idei multe, faci schite, …. procesul acesta de creatie, e unul foarte placut. Devii din ce in ce mai entuziast pe parcurs. Incepe sa iti placa, incepi sa devii din ce in ce mai curios, oare cum o sa fie, incepi sa fii deadreptul nerabdator. Faci desenele, dai un telefon, vine omul cu mobila, discuti… aici vine prima surpriza 🙂

2008.09.12 vineri.

– incepe omul sa te convinga de tot fel de prostii, care dupa parerea lui ar fi mai bine sa le faci asa, dar daca stai sa te gandesti, iti dai seama ca pana la urma el ar vrea asa pt ca i-ar fi mai usor lui asa, dar bineinteles mobila ar deveni mult mai slaba, mult mai urata, dar … nu conteaza.. mai usor de facut.

… stai tare pe baricade, si nu te lasi convins. Pana la urma il convingi ca totusi tu esti clientul, si tu platesti, si tu chiar asa ai vrea cum vrei de fapt… 🙂 cu mare tragere de inima pana la urma dupa cam o ora de discutii si argumente cade de acord cu tine, si acum vine a doua capcana 🙂 omul o sa zica urmatoarele :

– Va sun eu si va zic pretul.

Mare grija !!!!! omul nostru e de incredere in ceea ce priveste pretul. Probabil o sa fie un pret rezonabil, nu asta e problema. Si daca nu ar fi rezonabil, as putea refuza din start. Problema e altundeva. Daca nu ati observat, inseamnna ca sunteti inca incepator. :D:D “Va sun eu.” Asta inseamna ca va trece o zi, inca una, si inca una.. si inca multe pana te va suna.

Replica mea 🙂 Nuuu, lasati ca va sun eu 🙂 Probabil ca sunteti destul de ocupat, si poate uitati, e mai bine daca va sun eu. Stati linistit, maine discutam la telefon, si imi spuneti pretul.

2008.09.13. Nu sun. Oricum e sambata, ar zice ca nu e gata inca (teoretic lucreaza si sambata)

2008.09.14. Duminca – evident nu sun.

2008.09.15. Luni. Sun. – Inca nu avut timp sa faca calculele, dar o sa revina el cu un telefon.

2008.09.16. Marti. Nu usna. Nu ma grabes, cumva ma amuza situatia… nu sun, ii mai las o zi.

2008.09.17. Miercuri. Nu suna. Sun eu. 🙂 Inca nu am avut timp, dar ajunge la servici si o sa imi dea calculul in cursul zilei de azi.

2008.09.18. Joi. Nu suna. Sun eu. Nu raspunde.

2008.09.19. Vineri. Nu suna. Sun eu. O sa ma sune el dupamasa, ca inca nu a avut timp.

2008.09.19. Vineri – Dupamasa-seara. Nu suna. Sun eu. Imi spune pretul. E ok. Cad de acord, nu negociez nimic, sa fie si el multumit, si il intreb cand o sa fie gata 🙂 Zice ca saptamana sta nu prea are deja cum sa-l faca, dar SIGUR mi-l termina saptamana viitoare. OK

2008.09.20. Sambata. Nu sun

2008.09.21. Duminica. Nu sun.

2008.09.22. Luni. Nu sun.

2008.09.23. Marti. Sun. Nu raspunde.

2008.09.24. Miercuri. Nu raspunde.

2008.09.25. Joj. Sun. Raspunde. Inca nu e gata, dar ma va anunta el. Dar cu siguranta va fi gata vineri, sau daca nu, cel tarziu sambata. Ma suna el. Ii zic sa nu isi faca griji, ca oricum o sa il sun eu.

2008.09.26. Vineri. Nu suna. Sun eu. Nu raspunde.

2008.09.27. Sambata. Nu suna. Sun eu. Telefonul inchis.

2008.09.28. Duminica. Nu lucreaza.

2008.09.29. Luni. Sun. Nu raspunde.

2008.09.29. Luni. Dupa-masa. Sun, raspunde, zica ca inca nu e gata. E plecat din localitate, si inainte sa plece inca nu au inceput sa lucreze baietii pe ea.

Deci au trecut 2 saptamani si un pic, si inca nu au inceput baietii sa lucreze pe ea. Daca ar incepe, ar gata in 3-4 ore… asta e parerea mea. Deja incepe sa fie un pic enervant. Ma asteptam ca asa o sa fie, dar totusi… gluma-i gluma, dar asta e deja prea mult.

2008.09.30. Marti – Azi. Am sunat dimineata, nu a raspuns la telefon. Surpriza : M-a sunat el, si m-a intrebat ceva detaliulegat de ceea ce a incercat el sa ma convinga in prima zi. Iarasi a incercat. Iarasi nu m-am lasat convins.. dar asta nu conteaza. Important e ca azi a inceput sa lucreze 🙂 teoretic s-ar putea sa mi-l termine azi. Il voi suna la 7, sa vedem. Eu inca mai sper :):)

Concluzii ? Asta e tara in care traim, asta e mediul, astia sunt oamenii.

~ by fulopmihaly on September 30, 2008.

6 Responses to “Mobila la comanda…”

  1. Duminica m-am dus sa-mi cumpar un costum intr-un magazin. Am gasit unul care mi-a placut, singura problema era ca trebuia modificata putin pe-aici, pe-acolo.
    Croitorul a fost foarte amabil, mi-a luat marimile in cateva minute. O schita a discutiei ar arata cam asa:

    EL: -Domnule, eu cred ca trebuie sa modificam costumul aici, acolo si putin aici si putin acolo.
    EU: – Eu cred ca trubie sa midificam NUMAI aici si acolo.
    – Am inteles, asa o sa facem. Costumul o sa fie gata in 10 zile.
    – Cee?? 10 zile e prea mult. Sa fiu sincer mie mi-ar trebui maine la 9 daca se poate :))
    – Absolut imposibil, nu se poate, imi pare rau. Avem prea mult comenzi.
    – SIGUR nu se poate?
    – Sigur.
    – Ok, atunci va trebui sa ma duc sa-mi cumpar costumul altundeva, pentru ca mie chiar imi trebuie maine.
    – Maine la ora 6 e bine?
    – Da, e bine.
    – Multumesc, va astepatam maine.
    – Multumesc, la revedere.

    Am revenit a doua zi la 6, costumul ma astepta gata pregatit.


    Cam asa se intampla lucrurile in New York.

  2. Astia sunt oamenii, ca tara e faina. 😉

  3. Cu siguranta la oameni m-am referit si eu 🙂 Tara intr-adevar e frumoasa. Stii, este o zicala. Romania e o tara minunata, pacat ca e locuita :D:D

  4. eu mi-am facut mobila la comanda si din fericire n-am trecut prin ce ai trecut u, mi-am facut-o la o firma de mobila online, http://www.mobila-online.ro si sunt foarte multumita, a iesit exact cum mi-am dorit!

  5. Preturile cum sunt ? Cam ce ai facut, si cat a costat ?

  6. puey intra si u pe site-ul lor, te hotarasti cum trimiti schita, daca o faci u sau chemi pe cneva de la firma sa-ti masoare, la mine a costat in jur de 2000 lei dar a iesit exact cum mi-am dorit!

Leave a Reply

 
