Poze cu creioane

Va rog frumos, criticati cat de sever puteti. Am vrut sa le incarc pe fotolia.com, si mi s-au refuzat toate. Motivul este : Calitatea pozelor nu corespunde. Pe fotolia le-am incarcat la o rezolutie muult mai mare. Deci va rog, astept critici constructive 🙂

~ by fulopmihaly on December 12, 2008.

2 Responses to “Poze cu creioane”

  1. Nu ti-a dat fotolia nici o alta explicatie in ce priveste “calitatea pozelor”?

    La ce ma gandesc eu ca ar fi fost problema:

    1. IMAGE NOISE – asta a prima care imi sare in minte pt ca am avut o experienta similara si eu pe Shutterstock, dar asta inainte sa stiu ca un Point & Shoot n-o sa faca niciodata poze fara noise :))
    Din moment ce tu folosesti un DSLR destul de performant, nu stiu cat de mult noise ai tu pe poze, dar daca se observa ceva, atunci incearca “Noise Ninja”, un plug-in pt PS foarte des folosit de profesionisti.

    2. FOCUS – am senzatia ca creioanele sunt f greu de fotografiat in macro din cauza formei specifice, de ex la poza nr.5 (creion alb stanga si creion negru dreapta) varful creionului negru nu este in focus. Si la rezolutie mare chiar si cele mai mici greseli se vor vedea.

    3. COMPOZITIE – despre asta nu ai zis nimic, personal imi place compozitia pozelor, exceptie fiind nr 9.
    Cealalta chestie e ca, nu stiu daca ajuta la compozitie partea negru-albastra din pozele 2,8 si 9. Eu probabil as construi un ministudio gen
    http://www.ehow.com/how_4612945_ebay-photo-backdrop-less-than.html. Cred ca ar ajuta f mult.

    LUMINA, LUMINOZITATE – asta e o parere proprie, cred ca la stock photos luminozitatea este un factor f important, cu cat este poza mai luminoasa, cu atat mai bine 🙂
    Probabil este o chestie psihologica, o poza luminoasa este mai curata, sugereaza puritate si o atitudine pozitiva. Daca eu as cauta poze pt a crea un image companiei mele, probabil ca cumpara poze luminate exact din acest motiv.
    De asta probabil ca mi-as face un ministudio mentionat mai sus, si l-as pune cat mai aproape de fereastra, ca sa evit culorile maro-cenusii din background.

    Oricum, daca te logezi pe forumul Fotolia (probabil ca exista asa ceva pt useri inregistrati), atunci acolo ar trebui sa fie topic-uri unde poti cere parerea profesionistilor.
    Am vazut asta pe Shutterstock, foarte multi useri cereau parerea celor experimentati inainte sa upload-eze pozele pt evaluare, si astfel aveau o sansa in plus ca pozele sa fie acceptate.

  2. Bă, da ce mama dracului de site foto e foto(pu)lia asta?! Asta-i discriminare pe criterii fotografice, frate =)) Dă-i în judecată!! 😀

Leave a Reply

 
