Ha Halacska azt mondja terjel jobbra, akkor terjel jobbra :D

… az egesz akkor kezdodott, amikor hazaindultunk a Csocso-zasbol 🙂 Elvaltunk Kukukktol, mert a Monostoron lakik, es eleg nagy kitero lett volna hazavinni ( erre meg visszaterek ). Beultunk a kocsiba : Halacska, Isti, Balint es en. Az elso lepes az meg siman ment, akkor meg mi sem gondoltuk volna. Leraktuk Istit a Marasti piacnal. Az elso lepes ami gyanus kellett volna legyen, az volt, amikor nem tertunk fel a Gyorgyfalvi negyed fele, hanem mentunk elore a fouton, az uticel ketes, az utvonal meg annyira sem :D. Szoval hogyan is folytak a dolgok. Halacska nyugolt ( eleinte ). O haza szeretett volna menni, mert ehes volt, a lakotarsa fozott, es faradt volt, stb stb. A kocsiban nem jo veszekedni, mindent megszavaztunk. Halacskanak eselye nem volt. Balinttal nagyjabol mindennel egyetertetunk. Egy adott ponton Halacska aszonta, hogy neki veto joga van. Megszavaztuk Balinttal, hogy legyen-e veto joga Halacskanak, es hat ugy esett, hogy nem lett. Szoval hazavittem Halacskat es Balintot. Es mar szinte szalltak volna ki a kocsibol, amikor Balint mondta, hogy keres egy Non stop-ot, hogy vegyen cigit. Es itt kovette el Halacska a halalos hibat. Szolt, hogy ha felterek, arra van egy NonStop, …. es nem szallt ki a kocsibol. Szoval vettunk cigit, es elindultunk. Gyotgyfalvi negyed… kicsiutcak… fel a Buna Ziua-n “Halacska, tudod hol dolgozik Edgar? ” “Igen” – erre Balint “En nem !!!” “Na jo, akkor megmutatjuk”. Szoval kb igy szuletett meg minden dontes. Megmutattam, hol dolgoztam valamikor. Utana kiderult, hogy Balint nem volt meg a Szentjanuskut fele… es Halcska sem ( ejjel ) Mikor elertunk a Monostorra, akkor hivtuk fel eloszor Kukukkot. Balint bocsanatot kert tole, hogy nem vittuk haza.. de akkor meg nem tudtuk, hogy a Monostorra is el fogunk jutni. Utana Grigorescu, Torokvagas, hetes utkeresztezodes, utana Gruia, Rosetti-n lefele, utana Szamos menten Horea, megmutattam, hol dolgoztam, allomas, utana senki nem tudta, hol dolgozik apukam, hat megmutattam azt is, tovabba a Muncii-n a villamos vegallomasaig, es egy kicsiket tovabb.

Na igen, szoval eljutottam a 2009-es PROEJKTUNKHOZ. Meg nem arulom el, mi is az, de szerintem hamarosan ki fog derulni 😀

Szoval akkor innen a Fabricii, Bukarest utca, onnan ki a Meki-hez 😀 Nem tudtunk ott kajalni, mert mar zart be, de bevasaroltunk, visszaultunk a kocsiba, es … “vajon hol egyunk, hogy szep legyen?” Fel mehettunk volna a Fellegvarra, de nem igazan volt kdvunk ejjel nemtom hanykor es nemtom hany fokban kiulni oda es fagyoskodni… szoval kimentunk a foterre. Es ott kajaltunk. Utana Feltetlenul meg akarta mutatni Halacska, hogy merre lakott meg valamikor regen. Szoval irany a Monostor, persze a hajnalnegyeden keresztul, mert ugy az erdekes. Kulonosebb viszontagsag nelkul elertunk oda is… itt hivtuk fel masodszor Kukukkot…. szoltunk neki, hogy kellene egy fenykepezogep… de szerintem felreertette a dolgot, mert masnap a munkaba akarta odaadni Balintnak, es nekunk persze akkor kellett volna, mert a telefon nagyon pula kepeket keszitett. Persze ut kozben Balint vegig volt mit mutasson. Altalaban nem tudta hol vagyunk, de szinte minenhol lakott mar. Itt is laktam, itt is laktam, itt a szesszioban, itt a felveteli alatt, itt mittomen mikor…. Es akkor most a tanulsag. A Mehedinti-rol terunk ki a foutra. ” Halacska, jobbra vagy balra terjek? ” “Jobbra”… es en letertem balra. Es ott allt, alig 50 meterre az ut kozepen a rendorkocsi. Mikor kozeledtunk feleje, bekapcsolta a fenyeit, es intett szepen, hogy huzzak le az utrol. Odajott a rendor, nyajasan bemutatkozott, es elkerte az iratokat, es a kovetkezot kerdzte: “Dvs ce fel de conduita aveti la volan?” Azt hiszem mind a harman pislogtunk kettot… n felvettem a remult kepemet, amit mindig megsajnalnak :D… hebegtamehabogtam, de az igazsag az, hogy fogalmam nem volt, miert allitott meg. Aszittem nem jeleztem, vagy valami marhasag. Es felvilagositott. Kotelezo lett volna jobbra menni. Aszonta menjk szepen a kocsihoz. Es akkor jott a parbeszed. Ketten volat a kocsiban.

A valasz a kerdesre : Conduita preventiva… sunteti atent, va uitati la semne… ati avut OBLIGATORIU LA DREAPTA.

– Mai aveti puncte ?

– Nu.

– Atunci e bine, noi iti dam acuma vreo 4-5, si o amenda de 3-4 milioane.

– Asigurarea asta nu e buna. Ai alta ?

– ( pislogok kettot )

– Uite ce scrie: din 23.12.2008 pana in 22.12.2008. Deci e valabil pana 2008.

..hmm a helyzet szar. Mondjuk a biztositas az jo volt, csak annyi, hogy Ancsa mikor keszitette, elirta a datumot, de a datum mashol is szerepelt rajta, es evidens votl hogy jo, csak okot adott az idiota rendoroknek, hogy megszorakozzanak velem kicsiket. Gondoltam, megkiserlem a klasszikus strategiat 🙂

– Nu se poate sa ne intelegem cumva, sa rezolvam altfel situatia ? Nu cred ca ar avea rost sa imi scrieti acum un proces verbal…

– Cum adica nu are rost ?!?!? – kerdi tolem a rendor… hiaba na.. ok is ki akartak szorakozni magukat, es persze kozben jottek az ilyen pszihologiai faszsagokkal, hogy elovettek a listat a buntetesekkel, megneztek, hany pontot adnanak, eloszedtek a lapot amire irjanak, eloszedtek az iroszert.. meg ilyenek… saztan kezdtem en is lokni a marhasagokat… bla bla, tettem a jofiut 🙂

– Haideti ca pentru toti ar fi mai bine daca ne-am intelege. – es itt mar kezbevettem a penztarcamat. – eu va promit ca dupa ce ne intelegem, ma urc in masina, ma duc frumos acasa cat de prventiv pot, si ma culc. :D:D

erre a rendor…

– ma .. tu acum vrei sa ne faci necazuri ? vrei s ane intelegem, si dupa aceea sa te duci si sa povestesti la nustiu cine nu stiu ce ?!?!

magamra mutatok kerdoen ..

– asta vi se pare ca vreau sa fac? Asa arat u ?!…

– cu ce te ocupi ?

– sunt programator.

… ez azt hiszem kicsit megnyugtatta oket, nem vagyok biztos benne, hogy tudtak mi is az, mert nem kerdezoskodtek tovabb.

en meg egyszer megpenditettem a megegyezese kerdest, es elovettem a penztarcabol 1 milliot. Most mar en kezdtem a pszihologiai cseleket… a rendoroknek megcsillant a szemuk. Ramnez a rendor, kinez az ablakon, korbenez, van-e valaki a kozelben, latja nincs senki.

– Na bine ma… hai tipa repede banii aicia jos sa nu-i vada nimeni. – Nem vette el a kezembol, hanem le kellett neki dobjam a labahoz a kocsiba… szerintm fel, nehogy lefenykepezzek amikor atadom neki a penzt vagy valami… es jo ejszakat kivant, visszaadta a papirokat es akkor ment mindenki szepen az utjara.

Mit mondjak, erdekes elmeny… de nem akartuk, hogy most ez elrontsa az estenket, es nem fejezhettuk be it, mert akkor egy kellemetlen szajizzel maradunk. Megkerdeztem Halacskat es Balintot, hogy nincs – e kedvuk megnzeni a Mafia trilogiat ? :D:D Nem akartak. Aztan vegulis Balintot nem volt nehez meggyozni, mikor meghallotta, hogy van jagermeister-em le is volt targyalva a dolog. Aztan Halacska is beadta a derekat, megigertem neki, hogy megmutatom a “cici”-met – Rudit. Szerintm ezt nem banta meg, mert egesz vegig dorombolt neki a cica 🙂 Aztan uldogeltunk, beszelgettunk, elszivtunk meg par szal cigit, ittunk es nem is tudom pontosan mikor… asszem lehetett mar  ora… Halacskaek elmentek 🙂 Felhivtam meg egyszer Halacskat, hogy szoljon Balintnak, hogy hivja meg fel egyszer Kukukkot, es szoljon neki, hogy epsegben hazaert 🙂

… szoval happy end 🙂

~ by fulopmihaly on January 5, 2009.

4 Responses to “Ha Halacska azt mondja terjel jobbra, akkor terjel jobbra :D”

  1. De tiszta szerencse, hogy hivott Balint, mert maskepp nem tudtam volna aludni az aggodalomtol, hogy netan valami baj tortenik veletek…
    Jah… hogy igy sem tudtam aludni, mert mind hivott?!?!
    :}}}

    PS. Amugy gyengek vagytok… A Halacskanal tartott afterparty valami hajnali 7-ig tartott :}}

  2. Mah, ase-i cum spui tu

  3. Nagyon jol megirtad….az ujsagirok is megirigyelhetnek…(ik)! Ez amugy mikor tortent????

  4. Nem hiszem el, hogy errol maradtam le. Pedig epp akkor akartam menni munkaba… Az igazi azert az lett volna, ha a masodik rendor is leallit (szerintem meg tudtad volna – ervekkel alatamasztva – magyarazni, hogy tulajdonkeppen te vagy az igazi rendor, es a sapkas tag a maffia – es szavazzatok ki :D) Tisztara ponilopopolopo ejszaka…

Leave a Reply

 
