Haaat igen… Amerika

Ezt is megertem. Napfelkeltet nezek Lake Michigan partjan… Chicagoban vagyok, es hamarosan indulok varosnezesre. Keszitettem kepeket is, de szerintem csak par nap mulva lesz lehetosegem letolteni oket.

Chicago – elso impresszio. Tegnap este a repterrol errefele nem lattam tul sok mindent, tizenakarhany kilometerre lakunk a kozponttol. A hazak pont olyanok, mint a filmekben :D:D meroleges utcak, max 1 emeletes hazak, buszke amerikai zaszloval, 3 meter szepen elrendezett gyep a jardaig, a hazak mellet garazs, es felparkolva az oriasi nagy dog kocsi. Elso erdekes latnivalo… 90 fokos kanyar, es a kanyarban STOP tabla. Nem utkeresztezodes, csak kanyar. Kerdem miert? Azert, nehogy az emberek ne vegyek eszre a kanyart, es kihajtsanak belole…. nna remelem nem ilyen minden 😀

Amugy Somikam, azt hiszem fogok neked kesziteni fenykepeket. Biztos emlekszel mirol beszeltunk csutortokon… mar lattam parat, pont olyanokat, ahogy te kepzeled :D:D

~ by fulopmihaly on March 28, 2009.

3 Responses to “Haaat igen… Amerika”

  1. Egy fontos dolgot elfelejtettunk a repteren…Boldog szulinapot! 😀

  2. Misikem!!! Itt Slicces Lori haverod aki Chicagoba koltozott 🙂 Hivj fel amint tudsz a 773-349-7501-es szamon. Hetfon kene talizzunk, gyere latogass meg minket 🙂

  3. Misikem, vedd fel a kapcsolatot velem, 773-349-7501!!! Lori

Leave a Reply

 
