Kelemen Hunor plakatot keszitettem – win iPhone

Magyar nyelvu Kelemen Hunor plakatom 🙂 Ha megfeleloen sok szavazatot kapok, nyerhetek egy iPhonet.
http://kelemenhunor.ro/vetelkedo/?v=97

Koszonom.

fulopmihaly_hu_4_branded

~ by fulopmihaly on October 8, 2009.

16 Responses to “Kelemen Hunor plakatot keszitettem – win iPhone”

  1. tul nagy keres lenne h ne kuldjel tobb spam-et iwiw-en vagy hi5-on???

  2. Kifelejtetted a Twittert 🙂
    Es termeszetesen nem nagy keres. Szerintem ugy lenne a legegyszerubb, ha ideirnal egy nevet az “en” helyett, es akkor tudnam kinek volt annyira nehez atugrani 2 uzenetet, vagy esetleg letorolni, es az elkovetkezokben majd nem zavarlak.
    Amugy soha nem kuldtem meg eddig ilyen kor-uzenetet, szoval nem tartom jogosnak ezt a felhaborodast, de azert koszi a megertest es az erdeklodest 🙂

  3. nem poenos a twitter-es megjegyzes… azert irtam csak “en”-t mert azonosulok minden normalis inetrnetezoval akik NEM szeretik a spam-et. Az nem kifogas h eddig nem irtal, a gyilkosnal sem kifogas, h eddig nem gyilkoltam… es igen, nem tul kemeny a gyilkoshoz valo hasnlat, az internet vilagban a spam-erek igenis hasonlitanak egy real life gyilkoshoz…

    de a valaszodbol megitelve nyilvan tul magas neked a spam fogalom…

  4. nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy te ilyen türelemmel írsz mindenkinek, aki netán merészel spam-et küldeni a postaládádba?? Mert ha igen, akkor te igazán nem szenvecc időhiányban;)) És én máris irigykedve nézem ezeket az értelmetlen megjegyzéseid…hm…ez megér még egy spam-et=))

    Üdv,
    halacska

  5. nem szenvedek idihianyban, mert be tudom osztani az idomet… utanaszamoltal h mennyi idot vesz fel irni egy-ket rovid emailt naponta??? nem tudom te h allsz az idomanagementeddel, de nekem van 5 percem naponta felvenni a harcot napjaink egyik legnagyobb problemajaval. ja es kepzeld arra is szokott idom lenni, h letiltsam a levelezolistambol azokat akik spammelnek, az meg vagy 30 masodperc…

    na nekem aztan van idom mi???

    halacska te milyen vilagon elsz???

  6. ja es halacska, csak h tudjad te is, amit te irtal az nem spam!!! te csak irtal egy megjegyzest egy blogra…

    amiutan elvegzel egy idobeosztasi tanfolyamot, biztios vagyok benne h lesz idod elolvasni spam defoniciojat is… (kb. 30 masodperc, lehet neked tobb mivel gondolom te lassabban olvasol)

  7. maradjunk az emberi hatarok kozott es ne osszuk egymasnak, hogy kinek milyen tanfolyamra lenne szuksege. en beismerem, hogy neha nem artana egy ilyen tanfolyam nekem is, de ez nem jogosit fel teged hogy meg is mond nekem. Es kerlek vegyel vissza az arcbol.
    Es tovabbra is tartom hogy irigykedem rad…ha szamodra a legnagyobb problema a spam ebben a vilagban, akkor te egy boldog ember vagy..de talan az afrikaban ehezo tobb 100 gyerek talan fontosabb…na de ez is egy velemeny…az en velemenyem. a tied mas. es kesz. nem erdekel. elfogadva a tied is. de arra kerlek ne szemelyeskedjunk.

  8. apukam… te kicsit beteges vagy :)):)) es fogalomzavarokban szenvedsz.
    Eloszor is definialjunk par fogalmat, hogy legalbb a vitankat epithessuk kozos alapokra, mert maskepp parhuzamos lesz 🙂
    Spam is the abuse of electronic messaging systems (including most broadcast media, digital delivery systems) to send unsolicited bulk messages indiscriminately.
    Ezzel onmagaban nem is lenne gond. DE.
    azert hasznalod az EN-t, mert azonosulsz minden “Normalis” internetzovel. Na itt a gond. Normalis a Te szubjektiv meglatasodban. A Te egod grandomanias beutesektol szenved. Azert szerintem kicsiket meredek azonositani a normalitast a te sajat kis ugyes elkepzeleseiddel. Es innen ered a masodik problema is. A spam akkor spam, ha szamodra ertelmetlen, es nem kivant. Az, hogy szamodra ertelmetlen es nemkivant volt amit en kuldtem, az nem jelenti azt, hogy a tobbieknek is az volt.
    Az en listaimban iwiw/hi5/akarmimas csak olyan emberek vannak, akiket szemelyesen ismerek, es azokrol feltelezem, hogy 30 mp, amennyiobe kerul egy ilyen szavazas, illetve maga az, hogy megtekintse amirol szo van, nem olyan nehez, es nem kifejezetten kellemetlen.
    Szoval.
    1. Santit a NORMALITAS elkepzelesed.
    2. Ha szamodra ez ilyen kinzo volt, azt jelenti, hogy nem erdemled meg, hogy akarmilyen listamban legyel :D:D szoval nyugodtan mondd meg ki vagy, nem kell ezert azonozulni senkivel, mert senki nem kert erre… szerintem ez inkabb gyavasag es bujkalas, az identitaso felvallalas is tul nagy teher neked, nemhogy az egesz vilagot kepviseljed… ha ha ha ekkora baroimsagot reg nem hallottam.
    3. az 1. es pontbol kiindulva, ez csak neked volt zavaro, nem mindenkinek… szoval egy alaptalan idiota megjegyzest tettel, ferdult identitastudattal, gyavan, alnev ala bujva, es teljesen szeteso inkoherens logikaval probaltal valamit allitani.
    Tehat par tanacs:
    1. Ahogy befekezted az idomanagemet tanfolyamot menjel el elosor egy pszihologushoz, nevelje ki beloled ezt az azonosulunk a vilaggal cuccot
    2. A pszihologus elemezhetne, honnan jon ez a kiforrott egyenes gerinces batorsagod is, hogy alnev moge bujsz…
    3. Miutan helyreallt a belso egyensuly, elmehetsz egy logika tanfolyamra is….

    koszonom, hogy vegigolvastal 🙂 tovabbi kellemes napot

  9. huu basszus.. elfelejtettem kiterni a gyilkos analogiadra :)):)):)) ez a legjobba amit ma hallottam 😀
    A spammerek a digitalis vilag sorozatgyilkosai :)):)):)):)):))

    Atyaeg.Ez kemeny volt. Le kene vedjed ezt az otletedet.

    De azert, hogy maradjunk a digitalis keretek kozott szerintem ki kellene talajuk a digitalis halalbuntetest ezek az emberek szamara. Mondjuk egy dogitalis akasztas, vagy megkovezes, hogy legyen latvanyos…

  10. Ezen nagyon-nagyon jot rohogtem :))
    Koszi mindkettotoknek!

  11. mindharmatoknak…

  12. Misi, veled se fogom sokat osztani az eszt, mart latom neked nincs osztanivalod… egyeike vagy azoknak az embereknek akit ha egy kicsit megtamadnak (bar en nem tamadtalak, csak szoltam sztem “lame” ilyen spammet kuldeni, h szavazz a plakatomra), csak szemelyeskedessel tud valaszolni. neked nincs mas fegyvered…

    ha az uzeneteid nem illenek bele e a definiciodba akkor bocs, nincs kivel beszeljek… ha az nem MORMALITAS h valaki nem szereti a spam-et akkor ujra bocs…

    ja es kedves Misi, az “en” nem egy alnev:)) megkereshetned az alnev definciojat is…

    ami pedig a logikat illeti… bocs ujra… olvastasd vegig egy logioka expertttel a bejegyzeseidet, es ha meg mindig azt gondolod magadrol h van kozod a logikahoz, akkor megmint bocs…

    😉

  13. Hat hat hat. A valosag deformalasa a mondanivalo hitelessege erdekeben mindig egy jo eszkoz volt 🙂
    Olvasd nyugodtan ujra ki is kezdte a szemelyeskedest :
    “de a valaszodbol megitelve nyilvan tul magas neked a spam fogalom…”
    En egy nyugis, szellemes kis valaszba reszesitettelek, de te pontosan az az ember vagy, aminek engem probalsz nyilvanitani… es a szemelyeskedesd utan, leereszkedtem a Te szintedre, mert lattam, maskepp nem erted, maskepp nem lehet veled kommunikalni. Es mikor radobbentel, hogy nem ugy mukodik a dolog, ahogy te kepzelted, probalod visszadobni a labdat 🙂 Eleg olcso megoldas. De ahogyan Te is mondtad, sok mindent elarul :))
    Egy nagyon fontos dolgot elmagyarazok neked :))
    Attol, hogy Te nem ertesz valamit, meg nem jelenti azt, hogy az nem logikus. Lehetseges, hogy csak te nem vagy kepes osszerakni a kepet… es akkor ha kritizalni kezdesz, csak magadat rohogteted :))
    Kerdezz meg mas – okosabb embereket is, lehet ok el tudjak neked magyarazni, es majd csak utana bocsatkozzal ujabb kommentekbe.

  14. nagyon vicces vagy:))
    ugy pozolsz mint aki ismeri az abszolut igazsagot, te minden kimagyarazol, de semmit nem maggyarazol…

    bar jo a magyar “Ugy teszel mint aki feltalalta a spanyol viaszt” jobban tetszik a roman “parca el a pus coada la pruna si gaura la macaroana”…

    nincs mit kimagyarazni misike, nincs igazad, senkinek sincs:))

    en csak irtam egy megjegyzest h ne spammelj es te elkezdtel szemelyeskedni mert nem birod a kritikat… ennyi.

    vannak fontossab dolgok is az eletben minthogy ki kezdte, vagy kinek van igaza, de vannak limitalt emberek akik nem tudnak ezen tulesni…

    reszemrol a vita befelyezve, en csak szoltam egy informatika kozeli embernek h nem szep dolog a spammeles…

    a logikas megjegyzeseidhez hozza sem szolok, ugy erzem hiaba tennem, ugysem erted…

    udv;)

  15. az utolso szo csak a tied kell legyen :)))) ha mar csak egy mondat erejeig is.

    Amugy az nem jutott eszedbe, hogy te most eppen spammelsz mar 5-odszor az en blogomon, mert engem sem erdekel az amit te gondolsz vagy mondani akarsz, szamomra SPAM. Szoval te kis digitalis gyilkos :)) soot mar szep lassan beszelhetunk digitalis szkizofreniarol is, mert egyik eneddel ellentmondasz a masiknak.

  16. igen, ugy van ahogy mondod… sajnallak:P

Leave a Reply

 
