Spammer-ek, a digitalis vilag sorozatgyilkosai… :))

Ez egy comment amit kaptam egy a vilag osszes internetezojevel azonosulo emberketol 🙂

nem poenos a twitter-es megjegyzes… azert irtam csak “en”-t mert azonosulok minden normalis inetrnetezoval akik NEM szeretik a spam-et. Az nem kifogas h eddig nem irtal, a gyilkosnal sem kifogas, h eddig nem gyilkoltam… es igen, nem tul kemeny a gyilkoshoz valo hasnlat, az internet vilagban a spam-erek igenis hasonlitem akaromanak egy real life gyilkoshoz…

de a valaszodbol megitelve nyilvan tul magas neked a spam fogalom…

Nem azt allitom, hogy hajra spammeles, hanem csak azt, hogy nem minden olyan mail vagy hir ami engem szemely szerint nem erdekel, az nem SPAM. Kivancsi vagyok a tobbiek velemnyere is, hol lehet meghuzni a hatart a spam es a nem spam kozott, vagy mennyire lehetunk felhaborodva egy ilyen nem-kivant mail miatt… Minden esetre a hasonlat dramai.

~ by fulopmihaly on October 12, 2009.

Leave a Reply

 
