Kedvenc plakatok es velemenyek

Elolegezem, hogy a valogatasba egyetlen logo sem kerult. Gondoltam megprobalok osszhangban lenni a szervezokkel, akik meghirdettek egy plakat / logo versenyt, es nem dijaztak egy logot sem.. meg csak nem is emlitettek oket 🙂 Hogy mi ennek az oka, nem tudom 🙂

Szoval vege a versenynek. Szerintem nagyon sok jo otlet szuletett. Egyik masik lehet nem a legjobb kivitelezesben, de maga az otlet az szerintem ertekeseb mint egy jol kivitelezett de otlet szintjen lapos plakat. Es persze egy jo otlet sokkal fontosabb annal, hogy ki mennyi “szavazatot” tud osszehozni. (nem veletlenul tettem idezojelbe…). Szoval amint az elozo bejegyzesemben is emlitettem, szerintem az elso helyen vegzett plakat az egy teljesen lapos plakat. Nincs benne semmi, ami ertekesse tehetne szamomra 🙂 ellenben a kivitelezese az egy szep tiszta munka, szoval a zsuri nem volt mire lehuzza a pontszamat, es a szavazatszama az oriasi volt, szoval a vegeredmeny evidens… de emlitesre szeretnek meltatni nehany szerintem remek munkat, olyanokat, akik nem kerultek felszinre, mert az elkeszito ugy gondolta, hogy boven eleg jol dolgozni, nem kell spammelni az ismerosokat, vagy alternativ megoldasokat keresni a szavaztgyujtesre 🙂 hat ugy nez ki tevedtek :):) de ettol fuggetlenul keszultek jo plakatok…

Nem tettem sorrendbe oket, csak osszegyujtottem azokat, amik nekem tetszettek.

Plakat_1255591721_kh_v06_c

Na jo na, azert kezdtem ezzel a plakattal, mert ez a kedvencem. Szerintem eszmeletlenul jo.

Plakat_1255622100_7 copy_resize

Nem is tudom… valahogy en szemely szerint azt varom ezektol a valasztasoktol, es minden valasztastol, hogy oldodjanak mar fel ezek az idiota nacionalista feszultsegek, es valaki tanitsa mar meg ezt a ket nemzetet egyutt elni. Ennek a plakatnak az uzenete eleg kozel all ehhez. Szerintem ebbol a nacionalista viszalygasbol mar nagyon sok embernek elege van.

Plakat_1255622580_kelemen_nemet_hzs

Ugyanazt az otelet fejti ki, sokkal sokkal profibb kiszerelesben. Ez a plakat kulondijat is nyert, szerintem meg is erdemelte 🙂 Le a kalappal.

Plakat_1254942895_hunor_plakat_sm02

Ugyancsak otletes plakat. Elso ranezesre tul sok az iras rajta, de ha elolvasod, akkor nagyon jo 🙂

Plakat_1254921897_plakat 4

Hat igen, lehet csak nekem van ilyen fura izlesem, hogy ez a plakat tetszik 🙂 De szerintem tenyleg nem ez a lenyeg, es nem az alapjan kellene szavazni, hogy mennyire szep szines az a kep, es mennyire jo kampanyt csinal valaki, es mennyire sok mindent iger meg a kampany alatt…  Nem tudom, a keszito ezt akarta e mondani, vagy csak en kepzelem bele, de nekem tetszik.

Plakat_1255093237_hoppa_ver

Nnna.. hat errol a keprol nem is mondok semmit, mert csak elrontanam a hatasat. Szerintem nagyon szep munka.

Plakat_1255095950_Poszter_KelemenHunor

Maga a plakat annyira nem tetszik, fura az elhelyezes, a beosztas, tetszik a hatter, nagyon kellemes, es tetszik a szlogen !

Plakat_1255313020_bl_wh

Ide remelem nem megint en magyarazok be tobbet a kelletenel . 🙂 A szin szamomra a megbelyegzest, az eloiteleteket jelenti… legyen az etnikai, vagy vallasi, vagy akarmilyen. Le kell ezeket vetkozni, es kepesek kellene legyunk arra, hogy a sajat orrunknal tovabb tudjunk absztraktizalni, es ertekelni tudjunk valakit, meg akkor is, ha a belenk sulykolt elavult eszmeken kivul helyezkedik is el… Nem kell megvonni valakitol az az eselyt mielott rendesen partatlanul belegondolunk, mert azzal lehet pont sajat magatol vonod meg az eselyt 🙂 nnna jol kimagyaraztam ezt a plakatot :)) Nekem tetszik !!!

Plakat_1255422472_Kelemen_Hunor_ro

Es az elobbi gondolatot folytatva… valoban !!!! Miert ne ?!?! Szoval nagyon jo. Foleg a roman valtozata. A magyarok szamar kozvetitett uzenet nem annyira hatasos…

Plakat_1255333839_rmdsz

Szerintem eleg explicit. Az otlet eredeti, erdekes. Engem megfogott 🙂

Plakat_1254919456_plakat 3

Ezt a plakatot a vegere hagytam, mert az igazsag az, hogy nem ertem teljesen 🙂 De szerintem pont ez a lenyege… az enyhen felfele ivelo tekintet, bizakodo, okos tekintet, persze fekete feher, hogy melyitse a gondolatot, es az a szoveg… Latni kell… mit kell latni ? Nem tudom pontosan mirol beszel, de azon veszem eszre magam,hogy fel perce ezt a plakatot bamulom, es gondolkodom, es mar tobb gondolat megfordult a fejemben, mintha egy explicit plakatot neznek 🙂 Szoval nem mondd semmit, de felcsigaz, es pont ezzel megengedi, hogy mondd el te, amit akarsz. Erdekes. Lehet hatekony 🙂 Persze csak azoknal az embereknel, akiknek vannak sajat gondolataik :):)

~ by fulopmihaly on October 22, 2009.

One Response to “Kedvenc plakatok es velemenyek”

  1. Nagyon jó ez az összeállítás 🙂 Én az elsőt értékeltem nagyon.

Leave a Reply

 
