Femei la volan

Sa ma scuze toate femeile care conduc bine (sunt convins ca sunt o gramada), dar unele ma uimesc de fiecare data cand le intalnesc.

Ieri mergeam pe 21 Decembrie, era maprox in fata la Liceul Brassai. Acolo sunt 4 benzi intr-o deirectie.  Pe dreapta masini parcate, pe banda a doua un sir luung de masini. Banda din drepata era libera. Ma duceam frumos pe banda din dreapta, depasind coloana de pe stanga mea. (40-50 la ora) O masina de pe a 3-a sau a 4-a banda si-a dat seama ca de fapt vrea sa ajunga pe banda din dreapta… 🙂 ceea ce ulterior judecand lucrurile era o chestie ciudata. O masina din stanga mea a lasat-o sa treaca. Ea si-a bagat botul fix in fata mea. M-am uitat la ea, ea se uita in cealalta directie, nici din coada ochiului nu se uita la mine, sau nu s-a asigurat deloc deloc deloc. A fost lasata de o masina, semnaliza, deci din punctul ei de vedere avea voie sa faca orice. Multi soferi au o idee un pic gresita despre schimbarile de benzi si depasiri. Ei cred singurul lucru necesar pt aceste manevre este semnalizarea. Semnalizeaza, si se duc. Nu se asigura, nu le intereseaza ca nu incap, ca tu va trebui sa franezi sau orice.

Deja eram in dreptul ei, ea cu viteza constanta vena catre mine. In drepata mea aveam masinile parcate. Am tras de volan in dreapta cat am putut, dar am fost absolut convins ca nu pot sa evit. Acum am fost cel mai aproape de o situatie de genul. De obicei estimez daca pot sa nu pot… adica si acum am estimat, si am estimat ca intra in mine fara nici o jena, si ma si impinge in masinile din dreapta….

… nu cred ca a fost mai mult de jumat de milimetru… dar am reusit sa o evit. M-am dus inca 5 metri, am oprti masina, am coborat si m-am dus in spate la ea. O femeie de vreo 40-45 de ani, blonda… cu on BMW meseriash. Ma duc langa ea, si o intreb ca macar isi da seama ce a facut? La care ea… parca nervoasa incepe sa se certe cu mine ca ce problema am eu, ca ea a “semnalizat”, si a venit frumos, si eu am depasit-o pe dreapta. Subliniez, ca eu mergeam drept pe banda mea de altfel goala, si ea a traversat 3 benzi in 45 de grade ca sa ajunga cumva pe banda mea… 🙂 dar eu am depsit si ea a facut totul bine. Eu.. naiv… am incerca sa ii explic ca semnalizarea nu ajunge sa faca manevre degenul, in principiu ar fi indicat sa se si asigure daca vine cineva, daca chiar are loc sa intre sau nu… ea tot o tinea pe a ei… am mai incercat si eu frumos sa ii explic.. la care ea – probabil s-a prins cat de vaca, cat de tampita e, si nu mai are ce sa imi zica ca am dreptate, si evident recunoasterea, admiterea greselii nu e virtutele cel mai des intalnit la vaci… si-a bagat masina in viteza si a plecat de langa mine…

Ma uitam dupa ea uimit, si o vad ca se pune pe banda din dreapta langa biserica evangheliza, unde de fapt esti obligat sa faci drepata catre str Horea. Cum s-a facut verde, evident s-a dus inainte.

Deci sa reluam. A vanit dinspre marasti, s-a pus pe o banda care merge inainte. S-a prins ca banda din drepta era libera. A traversat 2 benzi pline de masini, care toti au trebuit sa se opreasca sa o lase sa intre, sa ii dea voie, pe ultima banda s-a bagat fara asigurare, si ea de fapt vroia sa mearga inainte….. ?!?!?!? cine draq da carnete la oamenii astia ?

~ by fulopmihaly on April 30, 2010.

14 Responses to “Femei la volan”

  1. Raspuns la intrebarea de la final .. Barbatzii!!! Sensibili la frumuseti autohtone blonde :)).

  2. pffff, a reusit sa numere cate deazocurduri sunt in textul asta?

  3. ai dreptate, carnetele se dau cam usor in romania, dar si bacalaureatele, si asta ti-o zice un maghiar;)

  4. wow. Imi pare foarte rau ca ti-am zgariat urechile cu dezacordurile mele imense si foarte multe. Dar sti cum sta treaba? Textul e unul personal, nu apare in ziar, sau in nici un loc care ar fi destinat publicului larg, incat sa fie nevoie de o corectura serioasa. Tu, din moment ce vii, si citesti destul de consecutiv, inseamna ca undeva te-a prins ce scriu sau cum scriu, sau ceva – orice de pe acest blog. Daca ar fi dezacordurile mele atata de deranjante, nu ai mai veni. Daca vii si critici, inseamna ca doar vrei sa iesi in evidenta. Asta s-ar putea face si altfel. De exemplu ai putea sa ne oferi un link catre un blog de-al tau sa putem sa iti admiram talentul si acuratetea in ortografie 🙂 Daca nu, atunci… stii cum se zice… STFU 🙂
    Legat de dezacordurile mele. Eu zic ca ar fi bine daca atatea dezacorduri ar avea toti maghiarii din Romania, cate am eu 🙂
    Legat de bacalaureat :):):) te asigur ca ai fost fooarte pe langa cu remarca asta.
    Si inca o idee 🙂 Te rog frumos daca ai timp, sa imi enumeri aici toate dezacordurile pe care le-am avut in text, si sa le corectezi.
    …. poate mai mult de atat. Daca esti chiar atata de preocupat cu faptul ca continutul blogului meu nu este suficient de imaculat, te rog fa-mi o rorectura la fiecare post, si trimitemi-l, eucu cea mai mare placere le voi folosi.
    Multumesc anticipat. Asta ultima ar fi chiar benefica, poate in timp as reusi si eu sa mai invat cate ceva d ela tine.
    oooo da, maestre, multumesc pt comentariu 😀

  5. :))

    esti caraghios, da bacalaureatele se dau cam usor la noi, daca cineva cu atatea deazacorduri a luat bac-ul e grav…

    cat despre blogul meu, pune-ti pofta in cui, eu am o viata…

    iar despre cat de interesant ar fi blogul tau… ma uit pe el o data la cateva luni sa mai rad. dar o data la cateva luni, ca faci reclama mare pe YM… dar nu e atat de interesant sa vin asa des cum crezi tu:P

    accepta si tu critica, nu te umfla asa repede cu dume gen “mastre”, nu e asa greu sa inveti sa vb. cat de cat corect…

    peace;)

  6. Bine maestre. Nu ma umflu, dar ma simt mai bine daca asociez acest termen cu maiestria ta :):)
    ma gandesc ca textul e plin de greseli. Altfel nu avea rost sa comentezi. Te-am rugat sa imi subliniezi greselile dar fiind asa multe ar fi obositor.
    Daca parerea ta e ca n-as fi trecut nici bacul, presupun ca fiecare propozitie e plina de dezacorduri. Te rog da-mi 5 exemple de dezacorduri din text 🙂 Macar 5. Multumesc anticipat.

  7. le gasesti tu, daca te crezi asa destept… si ti-am zis lasa-ma cu maestre, ca nici eu nu ti-am zis “agramatule”

  8. Hai ca mi-a venit o idee si mai buna 🙂 Eu de acum incolo o sa accept orice fel de critica de la tine, daca tu accepti sa vine PERSONAL de la tine 🙂 Din moment ce citesti blogul pentru ca fac eu reclama mare pe YM, inseamna ca ma ai in lista, inseamna ca ne cunoastem 🙂 Atunci fi si tu barbat (sau femeie) si sa ai tupeul sa ma critici cumva de la egal la egal. Si tu stii cine sunt, toti care citesc blogul stiu cine sunt, eu public comentariile tale de acum incolo doar daca iti asumi identitatea.
    Ei asta este. Daca nu o faci iti schimb prefixul din “maestre” in “loooser”.
    E usor si confortabil sa arunci cu tot fel de comentarii / critici asa din umbra 🙂 Si dupa aceea sa si comentezi ca nu sunt dispus sa le accept.

  9. bine agramatule, nu conteaza cine sunt, daca am dreptate… poti sa imi zici looser agramatule, dar invata sa faci niste acorduri… in plus dezacordurile tale sunt reale daca te cunosc si daca nu, dar parerea ta despre mine necunoscandu-ma, e cam cusuta cu ata alba…

  10. Misi, én ezúttal a névtelen olvasódnak adnék igazat.
    Meg csúnya általánosításokba sem bonyolódnék bele:)

  11. @me: esti trist.
    @fulopmihaly: daca schimbi mai multe bezni dintr-o singura manevra nu ai cum sa te asiguri corespunzator. tocmai din aceasta cauza este prescris de lege ca schimbarea beznilor se face numai cate o banda.

  12. mdah. Exact la asta ma asteptam 🙂 Oamenii mici – neimsemnati – intotdeauna au o voce foarte puternica cand se amesteca in multime, si nu trebuie sa isi asume responsabilitate pt ce zic / ce fac. Cand ii scoti in fata, isi musca limba si fac pe ei :).
    .. cusuta cu ata alba zici tu 🙂 nu e atata de greu sa citesti oamenii 🙂 bazandu-te pe ceea ce fac. Crezi ca daca nu iti stim numele, poti sa fii misteriosul cititor despre care nimeni nu stie nimic? Ehh… mai mult te defineste ceea ce faci, decat cum te numesti 🙂 Si in momentul de fata ceea ce faci e un exemplu demn de urmat 🙂

  13. pai mai agramtule, tu esti obsedat de cine sunt… nu eu am facut mare valva din asta…

    ma defineste ce fac… da, am ras de unu care face dezacorduri in fiecare propozite… asta e, lasa ca agramtismele tale sunt demne de urmat:))

  14. Intrebare alternativa… E faina vremea prin Dubai?

Leave a Reply

 
