2010.04.24 Cheile Turzii – Szende – prima catarare

Am prins o zi minunata, cu mult soare. Initial vroiam sa mergem la Scoala Turdeana, evident era plin de oameni. Ce era surprinzator, era ca ne-am dus aproximativ 20 d emetri in dreapta, si am gasit niste trasee multmai frumoase, mai putin uzate, si evident, nu era nimeni. Din pacate ne grabeam, dar totusi ne-am catarat de cateva ori, a fost frumos, si Szende s-a descurcat de minune.

Lisa 4+

Semper Fidelis 7+. Aici evident am incercat doar, am ajuns cu totzii pana la bucata de stanca care era de 7+, evident nu am mai avut nici o priza la maini, si nimic unde s apunem piciorul, si nu am reusit sa ajungem sus. Ceea ce ma enerveaza, ca m-am tot uitat, si nu am gasit nimic, si mi s-a parut atata de greu, ca nici macar nu amincercat. Trebuia sa incerc macar, sa pic in coarda de cateva ori, dar macar sa vin inapoi impacat ca am facut tot ce am putut, si inca nu sunt capabil. Dar data viitoare poate ma urc cu un spit mai mult 😀

… am luat o decizie intre noi (ceea ce eu si incalcat-o… voi reveni la ideea asta). Nu ai voie sa cobori de pe un peret pana nu pici in coarda de cel putin 2 ori. Daca tot esti acolo, macar sa incerci.

~ by fulopmihaly on May 5, 2010.

Leave a Reply

 
