Femei la volan, editia doi…

Ma duc pe drum cu prioritate, si din stanga vine o masina. Are cedeaza trecerea. Ma uit la ea, parca parca schiteaza o miscare de franare, eu ma duc linistit pe drumul cu prioritatea mai departe. Masina din stanga tot vine cu viteza constanta. Cand imi dau seama ca masina asta chiar nu are de gand sa se opreasca ma uit la sofer. O femeie la volan, cu capul intors complet in cealalta directie. 🙂 Nu franera, nu asigurare, nu nimica. Intra in intersectie de parca era o campie sau ceva. De franat deja nu puteam ca eram in fata ei, de accelerat nu mai aveam timp, am incercat sa virez dreapta in ideea ca poate poate ma observa in ultimul moment si sa mai aiba cateva fractiuni de secunda in plus. Degeaba. Cu viteza constanta a intrat in mine. Tin sa mentionez ca viteza asta constanta era undeva la 10-20 de km/h, deci avea suficient timp sa faca ceva daca macar un pic se uita inainte.

Pana la urma m-a observat. Dar m-a observat pt ca socul probabil a impins-o in centura de siguranta cand a intrat cu botul in usa mea.

~ by fulopmihaly on May 21, 2010.

3 Responses to “Femei la volan, editia doi…”

  1. degeaba… eu zic ca ar mai trebui sa iei si tu niste lectii de condus, ciudat ca numa cu tine au treaba femeile:))

  2. Lehel, Lehel… Nu comenta chiar la fiecare post, ca asa nu am cum sa te cred cand zici ca doar din cand in cand imi citesti blogul :):)
    .. vezi, deja trecand peste partea cu introducerile si problemele de identitate, nici nu ma deranjeaza asa mult ca “glumesti” 😀

  3. Ioane, Ioane, nu e chiar fiecare post, doar cele care ma amuza:P

Leave a Reply

 
